A Reflection On My Intention

by - Januari 30, 2019

This week have been draining my energy. A few of my kind and good friends have helped me cope with a sudden struck of misfortune which initially started as a noble act of kindness. In that moment of chaos, I started to reflect and remember every point in my life and where it all started. I referred to my Instagram to trace back the dates of everything and when it happened.

This is where it all began. She rang me out of nowhere. Dah lama menghilang lepas beli polisi insurans darinya. Selepas kami bergaduh, saya dapati dia curi monitor komputer dari rumah saya. Kecewa tak terungkap. Apa agaknya tujuan sebenar dia ya?



Buat saya tertanya-tanya. Selama ni kalau berselisih pun buat nampak tak nampak. Saya ingat lagi masa saya di universiti, berselisih dengan Fajar di Metro Kajang. Dia dengan muka berkerut seribu, bila ajak berbual nampak nak cepat saja. Saya anggap dia mungkin busy dan abaikan.

Sekarang saya sendiri sangsi. Ramai antara kami jadi mangsa Fajar. Pinjam tak berbayar, lepas tu tukar no phone lagi. Tak sangka dia jadikan saya dan Anis mesin ATM dia saja. Kecewa! Siapa sangka dia, yang kita anggap kawan baik sanggup khianati sebuah persahabatan.



An Intention

You May Also Like

0 ulasan

Featured Post

Apa Itu eUsahawan? Macam Mana Nak Belajar Dengan eUsahawan?